Етапи урока
Актуалізація опорних знань _2
5. Вивчення нового матеріалу
7. Закріплення нового матеріалу_1
Закріплення нового матеріалу_2
Підведення підсумків уроку_2
Домашнє завдання_2
Як підготувати дитину до школи
Методи навчання – (від др.-грецьк. μέθοδος) – путь процес взаємодії між вчителем та учнем, в результаті якого
відбувається передача та засвоєння конкретних знань, умінь, навичок.
Найпоширеніші класифікації методів роботи
|
|||
за джерелом передачі та
сприймання навчальної інформації
|
С. Петровський,
Є.
Голант
|
||
за характером
пізнавальної діяльності учнів
|
пояснювально-ілюстративний,
репродуктивний, проблемне викладання, частково-пошуковий, дослідницький
|
І. Лернер,
М. Скаткін
|
|
залежно від основної
дидактичної мети і завдань
|
методи
оволодіння новими знаннями, формування вмінь і навичок, перевірки та
оцінювання знань, умінь і навичок
|
М. Данилов,
Б. Єсипов
|
|
методи
усного викладу знань, закріплення навчального матеріалу, самостійної роботи
учнів з осмислення й засвоєння нового матеріалу роботи із застосування знань
на практиці та вироблення вмінь і навичок, перевірки та оцінювання знань,
умінь і навичок
|
І. Харламов
|
||
класифікація з точки зору
цілісного підходу до діяльності у процесі навчання
|
методи
організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності; стимулювання й
мотивація учіння, контролю, самоконтролю, взаємоконтролю і корекції,
самокорекції, взаємокорекції в навчанні
|
Ю. Бабанський
|
|
молодец.Спасибо за сэкономленное время
ОтветитьУдалить